Re: PGP -- niekompetencji ciąg dlaszy

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 20:33:39 MET

23 marca, godzina 17:18, na pl.internet.polip pisze Pawel Krawczyk:
> O rany ;) U nas wszyscy popluli terminale ze śmiechu. Jak mi przeszło,
> to zebrałem to wszystko do kupy:

Oj tak. Sądziłem, że będzie jakieś sprostowanie czy coś w tym stylu,
i trafiłem na ten artykuł. Oczywiście skończyło się kilkuminutowym
śmiechem. ;-)

> http://ipsec.pl/article/?nid=319
> Może warto by było zwrócić uwagę Trójce oraz Internet Standardowi, że
> nieświadomie propagują piramidalne bzdury? W końcu ludzie tego słuchają,
> czytają...

Hmm, tak się zastanawiam, czy dałoby się Twój artykuł umieścić
w innych serwisach, na takich samych zasadach jak te z PAP i IS,
tzn. na stronach z wiadomościami portalowymi? [ Jak to wygląda
od strony praw autorskich ipsec; drugą sprawą jest przekonanie
portalów... ]

  Pozdrawiam,
      Dawid

--