Re: PGP -- niekompetencji ciąg dlaszy

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 18:18:50 MET

Dawid Kuroczko <qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl> wrote:

> To jeszcze nic. Zobaczcie co Internet Standard/IDG Poland do spółki
> z TP Internet wypociło. A portale to chwyciły. :-(
> http://info.onet.pl/item.asp?DB=120&ITEM=67579

O rany ;) U nas wszyscy popluli terminale ze śmiechu. Jak mi przeszło,
to zebrałem to wszystko do kupy:

        http://ipsec.pl/article/?nid=319

Może warto by było zwrócić uwagę Trójce oraz Internet Standardowi, że
nieświadomie propagują piramidalne bzdury? W końcu ludzie tego słuchają,
czytają...

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23