Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 10:46:33 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w wiadomości

[ expert vs Krzysztof ...]

> Za duzo x-files sie naogladales :)

> hahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahaha :)
> ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :) ROTFL :)
> Juz to sobie wyobrazam. Pies podchodzi do miski a miska na to
> "bu! pip! pip! Pies 'Burek 34'! To nie twoja miska! Opor jest
> bezcelowy. Zostaniesz zasymilowany!"

[...]
> PS2: te uwaga o psach byla the best :) Dawno sie tak nie usmialem :))

A tu się kolega zdziwi. :) Na własne uszy w radyjku słyszałem, że w którejś
gminie w Polsce wprowadzono program pilotażowy elektronicznej identyfikacji
psów. Wszczepiono chipy pod skore psinom i hycle łapali tylko te, o które
rodzony właściciel nie zadbał.

Trzeba zatem uważać na brednie wariata, bo czasem, te nawet wybitnie
fantastyczne, zbiegają się z rzeczywistością :->

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk