Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 12:56:18 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
<CIACH>
Chcialbym od razu wszytskich przeprosic za ton mojego listu ale
czytajac wypowiedzi pana Dariusza powoli zaczynam miec dosc :)

> To raz jeszcze:
> 1. Icz Czestochowa
> 2. PGP
> 3. czeskie nazwisko

> a to drugie
> 1. Icz Czechy firma
> 2. PGP
> 3. czeskie nazwisko

> ja wiem jak bezmyslnie dziala wyszukiwarka
A my wszyscy wiemy jak bezmyslnie Ty dzialsz. Z uporem
powtarzasz caly czas te same glupoty, czepiasz sie czego
sie da i pewnie myslisz ze jestes jakims tam expertem ;-)

> ale to jedynie dowod na beznadziejna jakosc wyszukiwania informacji
> w internecie.
Nie :) Beznadziejny jestes Ty bo nie poatrafisz sie takimi
wyszukiwarkami poslugiwac. Niestety wymaga to troche
wiedzy i intelektu:)

Pozdrawaim,

                                Krzysztof Oledzki