Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 01:32:22 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Zapytanie:
> "http://google.yahoo.com/bin/query?p=Icz+PGP&hc=0&hs=0"
>
> daje w wyniku slynny czwarty rezultat:
> "Strony prywatne > S - HOGA.PL portal internetowy
> ... Strona prywatna Adama Stęclika. http://www.icz.com.pl/Adam/; Adam
> Stolarczyk ... ambitnych,
> o funkcjach i zastosowaniu PGP, czyli Pretty Good Privacy. Ponadto coś
> http://hoga.pl/kategoria.asp?link=Strony_prywatne:S [More Results From:
> hoga.pl]"
>
> wchodzac na ta strone z Hogi trafiamy na liste stron osob na litere S, a
> w niej dwa fragmenty:
> [...]

To raz jeszcze:
1. Icz Czestochowa
2. PGP
3. czeskie nazwisko

a to drugie
1. Icz Czechy firma
2. PGP
3. czeskie nazwisko

ja wiem jak bezmyslnie dziala wyszukiwarka
ale to jedynie dowod na beznadziejna jakosc wyszukiwania informacji
w internecie.

Zamiast artykulu Philipa Zimmermanna o PGP
znajdziemy opowiadanie 7-letniego Filipa ze szkoly, ktorego rodzixce
sluchali koncertu Zimmermanna
a PGP to pewnikiem bedzie skrot Powszechnej Gazety Panstwowej ;)