Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 18:16:34 MET

On 21 Mar 2001 09:37:28 +0100, smarkacz_at_anathema.eu.org (smarkacz) wrote:

>Mniejsza o PGP, ale dziś rano (ok. 8:40) było o tym w trójce. I
>wypowiadał się Fachowiec z Microsoftu.. może ktoś to nagrał? ;)

Heh, dziś przeczytałem na jednej ze stron:

"Stosowany w formacie PGP najbardziej popularny podpis elektroniczny
nazywany jest często "podpisem biednych", ponieważ oferowany jest za darmo.
W korespondencji z urzędami, w komunikacji między firmami stosuje się coraz
częściej tzw. "podpis certyfikowany", który można kupić, a który ze
złamanym szyfrem ma niewiele wspólnego. "

"Jeśli program opracowany przez dwójkę czeskich ekspertów dostałby się do
rąk piratów komputerowych, mogliby oni skutecznie zaatakować jakikolwiek na
świecie bank i jego klientów. "

Czego to ludzie...

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl