Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 11:09:22 MET

- znowu mnie przejrzałeś. Właśnie załatwiłem z prezesem
> Googla i radą nadzorczą Yahoo, że jak ktoś wpisze w okienko 'PGP' to pokaże
> się link do hogi... W ogóle cokolwiek wpiszesz do wyszukiwarki to pokaże
> tylko linki do hogi. Spróbuj wpisać np. 'hoga' - widzisz?

Faktycznie , jestes z hogi.
Ale zbieznosc jednak nie jest przypadkowa, gdy PAP podaje wiadomosc
o zlamaniu PGP przez czeska firme ICZ

I ja wpisujac do wyszukiwarki Altavista
+ICZ +PGP

dostaje 4-ta pozycje ze skrotowym opisem strony:

Jest PGP
Jest ICZ ( ale w Czestochowie)
Jest czeskie nazwisko
Jest hoga (rozumiem przypadkowo)

Wchodze na wyszukana strone, a tam nie ma nic na temat PGP.

Ale rozumiem ze przypadkowosc jest 100% ;)