Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_topole.com)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 03:03:20 MET

Dariusz wrote:
> Dla kogo pracujesz ze ta zbieznosc
> Czeskiego nazwiska
> ICZ
> PGP
> z adresem na Hodze jest smutna
> a dodatkowo nic tam o PGP nie ma.

No tak, ekspert - znowu mnie przejrzałeś. Właśnie załatwiłem z prezesem
Googla i radą nadzorczą Yahoo, że jak ktoś wpisze w okienko 'PGP' to pokaże
się link do hogi... W ogóle cokolwiek wpiszesz do wyszukiwarki to pokaże
tylko linki do hogi. Spróbuj wpisać np. 'hoga' - widzisz? Co prawda nie
było to tanie (musiałem każdemu obiecać szkrzynke wina Arizona + dwa
tygodnie wakacji w Jastrzebiu Zdroju) i nie byłem pewien czy się skuszą,
ale obecnie chłopaki cienko przędą bo NASDAQ ostatnio ostro poszedł w dół
więc się udało. Acha właśnie zaraz dzwonię do szefa Amazona...

--
-=< all the best! >=-
cofala_at_firma.hoga.pl