Polpak Wrocław a słowopolskie

Autor: Tomasz Paszkowski (ns88_at_almost.invisible.for.you)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 11:55:06 MET

http://www.slowopolskie.pl/cgi-bin/show?id=22

Popieram takie incjatywy, ale jakość tego artykułu pozostawia sporo do życzenia.

1) Uczestnicy tej dyskusji często poruszali sprawy, które miały miejsce
jakiś czas temu i zostały w większości rozwiązane (może poza nieszczęsnymi
ruterami virtualnymi)
2) Z jedenj strony atakowano TPSA za uniemożliwianie dostępu do sieci,
natomiast z drugiej strony krytykowano zbyt dużą ilość terminali SDI podpietych
do sieci. Tutaj zupełnie zatraciłem pojęcie o co chodziło w tej dyskusji.
3) Najbardziej zdziwiły mnie narzekania na słabą jakość PVC i VPN, no ale coż
jak wszystko próbuje sie upchnąć na standardowym 2Mb Polpaku to takie są
skutki. Jak komuś zależy na stabilnym pasmie to zawsze może sobie
wykupić kanał od TeleEnergo.

Jednym słowem artykuł ten nie wiele pomoże w poprawieniu sytuacji we
wrocławskim polpaku. Zabrakło mi tam konkretnych deklaracji od
strony TPSA, kiedy dotrze ten nowy sprzęt, co zamierzają zmienić, kiedy
będzie mozna stać się abonentem NeosTrady,kiedy dialog dotrze
ze swoją usługą poza granice miasta (co stara się robić TPSA),czy
rozwiązaniem jest zakup polpaku po ATM-ie ??

--
  /  \  | | / /  / \  / \  --- Tomasz Paszkowski --- 6bone-hdl: NS88-6BONE ----
  | |\ \| | \ \ |/ \||/ \| === IPv4://3575244866 === IPNg://3ffe:8010:59::2 ===
 /_/  \__/  /_/  \_/  \_/  - Unix user said: rm -rf /,and all was /dev/null ---