Re: Sztywne lacze

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 13:13:15 MET

On Fri, 16 Mar 2001 23:26:20 +0100, Jacek Lampart <jlampa_at_sgh.waw.pl> wrote:

>Czesc, czy ktos tu moze sie orientuje czy istnieje jakkolwiek szansa
>zainstalowania jakiegokolwiek sztywnego lacza w Konstancinie-Jeziornie?
>Nie spotkalem jeszcze firmy, ktora by cos takiego oferowala - nawet SDI
>znajduje sie tu w sferze marzen. Zna ktos jakas firme, do ktorej moblym
>sie w tej sprawie skierowac?
Byłem kiedyś w Konstancinie na konferencji, podczas której TPSA miała zapewnić
dostęp do Internetu. Nie udało im się to... Udało się natomiast firmie PAGI w
ciągu 24h zestawić łącze satelitarne. Ale to trochę drogie. Jeśli jednak
jesteś zdesperowany...

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O