Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 23:19:11 MET

Dnia 17 Mar 01 o godz. 19:16, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> Jest drobna acz istotna różnica - najpierw musisz ruszyć się do banku
> (albo bank do Ciebie) i podpisać _umowę cywilną_ z bankiem. Sugerujesz,
> że lepszym rozwiązaniem będzie by wszyscy udawali się na Bartycką 18
> osobiście?

A przy rejestrowaniu domeny nie podpisujesz zadnej umowy z NASK-iem? To jak
to tak, na gebe?
Bo zwroc uwage, ze w pierwotnym pytaniu chodzilo o umozliwienie
elektronicznej zmiany delegacji *juz zarejestrowanej domeny*. To skoro
domena jest juz zarejestrowana, to jakas umowa juz chyba jest... Wiec IMHO
nie ma problemow aby ta umowa jawnie przewidywala mozliwosc pozniejszej
modyfikacji parametrow domeny na drodze elektronicznej.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl