Re: Opnie o TELE2

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 19:47:50 MET

Grzegorz Podsiadło <empeg_no_spam_at_hot.pl> wrote:

> revDns to nowinka (u mnie jest od tygodnia - wczesniej revy byly, ale
> nie bylo odpowiednich wpisow "normalnych")
Taaak.. nawet im maila w tej sprawie napisalem bo juz mnie litosc wziela
nad userami co na dzien-dobry byli gonieni przez serwer ze brak zgodnoesci
dns i revdns. Nastepnego dna dostalem odpowiedz:

Szanowny Panie Krzysztofie,

Chciałbym Pana poinformować, że wiemy już o zgłoszonym przez Pana problemie
i właśnie go eskalujemy.
Postaramy się go rozwiązać jak najszybciej.
Prosimy o wykazanie cierpliwości.

Krzysztof Szymański
Internet Support Engineer

Bardzo spodobalo mi sie stwierdzenie "właśnie go eskalujemy". Zawsze sadzilem ze eskalacja
ma inne zneczenie ale widac mylilem sie. ;-))

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki