Re: Opnie o TELE2

Autor: Grzegorz Podsiadło (empeg_no_spam_at_hot.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 20:20:28 MET

Szymon Sokół wrote in <ll9vatcbcnqn5l0g0p3nffq13lqn070cmr_at_4ax.com>:

>Chello jak raz ma revDNS, np. ja teraz jestem z domu zalogowany na
>uczelnię: szymon pts/10 Mar 14 15:43
>(chello062179024148.chello.pl)
>Za to przydział adresów ma dynamiczny :-/

revDns to nowinka (u mnie jest od tygodnia - wczesniej revy byly, ale
nie bylo odpowiednich wpisow "normalnych")

ale caly czas dobija mnie sprawa routingu (wszystko do mnie leci
naokolo i w TA z ludzmi z tpnietu sie nie da grac :(( )

kolejna sprawa (dotyczaca sporej ilosci userow chello) to resetujace
sie modemy
jak jest zly dzien to modem resetuje sie co 2-3 godziny

poza tym dziala
i patrzac na posty experta to duzo lepiej niz sdi ;)))))

--
empeg