Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:58:43 MET

Mirek Luc wrote:

> Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> : Mirek Luc wrote:
> : Wolalbym raczej poszukac kumpli w
> :> najblizszej bramie...
> : i pewnie tam bedziesz kontynuowal interesujace wywody nt. rejestracji
> : domen.
> Ale mam nadzieje, ze bez ciebie.
Nie chodze po bramach.

> -Mirek
> PS: Z mojej strony k-o-n-i-e-c dyskusji. Z podobnym skutkiem moglbym
> pogadac z portretem dziadka, ze sciana etc.
ok, brama wystarczy

Ale do rzeczy.
Widze ze piszesz z Nasku.
Zatem mam pytanie czyj interes reprentujesz ?

I czego chcesz jako NASK, a czego prywatnie w
zakresie rejestracji domen, ktory to biznes rejestracyjny jest wyceniany
na swiecie w miliardach dolarow.

I czego mozemy oczekiwac po prywatyzacji NASKu
jakich zmian, jakich oplat, jakich procedur
i w koncu jakiej ochrony praw nabytych w zakresie juz zarejestrowanych
domen ?

pozdrowienia
dla dziadka z portretu

Dariusz