cos sie zepsulo?

Autor: Pawel Szymanski (ever_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 19:33:55 MET

Witam.
Od jakiegos czasu z niepokojem ;> zaczalem zauwazac znaczne
poleprzenie lacz miedzynarodowych tpsa. w domu, z modemu (w 'godzinach
szczytu') transfer z niemiec mam 2KB/s a ze stanow nawet do 4!
a pamietam, ze niedawno zaladowanie sie jakiejkolwiek zagranicznej
strony graniczylo z cudem. czy moze ktoss mnie oswiecic co sie dzieje?
nie to zebym narzekal;) ale zaczynam sie powoli przyzwyczajac do tego
stanu rzeczy i nie chcial bym sie za bardzo rozczarowac.

TIA

Ever

--
4ever_at_astercity.net