Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 22:35:38 MET

Dariusz wrote:

>Jezeli juz moze na jakikolwiek, to znaczy ze juz czas na konsultacje z
>IANA i przeksztalcenie praw uzytkowania w prawo wlasnosci.
>Tak jak z tablicami rejetracyjnymi w Anglii, stanowiacymi wlasnosc
>kierowcy, a nie wydzialu komunikacji.

Moim zdaniem to czas najwyższy żeby powstała w Polsce możliwość
sprawnego rejestrowania domen. To tak na marginesie - dzisiaj po raz
TRZECI wysłaliśmy pisma w sprawie rejestracji i po raz drugi
najpierw kasowaliśmy wnioski, a potem pisaliśmy na nowo. Co gorsza - wiem,
że to nie jest wyjątek ale reguła. NASK w żaden sposób nie jest w stanie
przerabiać zgłoszeń o rejestrację mimo zmian w grudniu mających chyba w
zamyśle doprowadzić do usprawnienia procedury.

Dwa lata temu był pomysł, były dwa burzliwe zebrania - i góra nawet myszy
nie urodziła...

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-