Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:37:15 MET

> No wlasnie? To mialo poprzec moje slowa?;)
i tak i nie
bierz co chcesz ;)

Oj chyba nie do konca rozumiesz.

 Ja tylko o tym, ze
> zadna postac informacji nie uzaleznia jej w jakis sposob od nosnika, po
> przeniesieniu na inny stosowny nosnik bedzie dalej informacja.
Ale to jest jedynie twoja hipoteza.
Moze pomysl o kodzie genetycznym.
 Polemizuje
> sobie tylko ze stwierdzeniem "program jest rzecza fizyczna" - nie jest, bo
> przez program rozumiemy informacje, a nie nosnik.
To co mowisz zostalo ci wpisane do mozgu z literatury.
Wirth tez pisal : programy = algorytmy + struktury danych
a co jest struktura danych ?
wszystko moze byc struktura danych
czy struktury danych moga miec forme fizyczna
a wlasciwie czemu nie .

I tyle. Program NIE
jest przedmiotem materialnym ;)

Kolejny dzialacz partyjny ?