Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 09:09:21 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Z jakim?
>
> Jaroslaw Zielinski
>
> PS. Portal to abstrakt. Slowo. Pojecie... na dodatek z bardzo roznymi
> definicjami. Moze byc najwyzej zwiazane z "Mala encyklopedia Internetu"
> jako nosnikiem :)

Na trudnosci interpretacyjne trudno znalezc lekarstwo.

A zatem.
Fizyczna rzecza jest program komputerowy, poniewaz mozna go zapisac w
postaci fizycznej, wydruku listingu kodu programu na papierze i w takiej
formie sprzedac jako rzecz fizyczna.
Podobnie portal mozna sprzedac jako rzecz fizyczna, wydruk kodu html na
papierze.
Podobnie jako rzecz fizyczna , sprzedaje sie dokumentacje.
Metod ufizyczniania programu komputerowego, portalu jest wiele,
podalem tylko jedna.

Jak dla Pana portal to abstrakt, slowo, to juz nie mam wiecej pytan.

Portal moze byc przedmiotem waznej prawnie umowy sprzedazy
a przedmiot umowy mozna w 100% dokladnie okreslic, udokumentowac i
opisac, wlasnie na papierze w formie wydruku listingu kodu programow
tworzacych portal.
Gdyby Pan nadal szukal w ecyklopedii, to informuje, ze mozna wydrukowac
zrodlo strony www.
I sprzedac strone w formie papierowego wydruku kodu strony.

Dariusz