Re: Czy te adresy sa obrazliwe http://www.dupa.com/ i inne ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 20:41:39 MET

On Sat, 10 Mar 2001 23:02:40 +0100, Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl>
wrote:

>Jeszcze jest cipa.org - California Independent Petroleum Association :)

Jest domena wydzialu chemii pewnej szacownej (czy nie
najszacowniejszej?) placowki akademickiej w Polsce, sa serwery Dave
Millera (a wlasciwie Ninki...) - a tu juz mamy do czynienia z
dzialaniem w pelni swiadomym (i niech mi nikt nie wciska ze DaveM nie
rozumie znacznienia tych slow...).
I co z tego?

--
Darek