Re: potrzebne namiary na CYBER-POSTACIE, CYBER-IDOLI

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 03:17:13 MET

On 9 Mar 01 19:17:24 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

>A propos "malpy". Bardzo drazni mnie jak w niby skadinad powaznej audycji
>prowadzacy czyta adres emailowy i mowi: "piszczie do nas na adres costam
>malpa costam". Dla mnie taki dziennikarz od razu jest skreslony. Bo "malpa"
>to jest taki sam zargon, jak gdyby ow dziennikarz przedstawiajac na antenie
>goscia zaproszonego do studia powiedzial o nim do sluchaczy "fajny facet".

 Z jednej strony to ta ,,małpa'' razi, z drugiej strony, jak
 podam klientowi adres w formie ,,rekin at [...]'' to na
 jakieś 90% będzie prosił o powtórzenie, przeliterowanie,
 ewentualnie wytłumaczenie co to jest to ,,at''. Wolę zatem
 małpować, mimo że czasem wzbudza to we mnie lekkie
 obrzydzenie.

 Pozdrawiam.

 PS. A ile ,,zabawy'' jest, jak podaję prywatny adres... ;)

robert rędziak ::: my personal opinions ::: rekin.plukwa.net
,,Na początku był /dev. I przyszedł Root, i spojrzał na
/dev, i stworzył /bin. I zobaczył, że /bin było dobre. Więc
stworzył jescze /usr/ucb i Bonika Kujanego. I spojrzał na
swe dzieło, i gorzko zapłakał.''
		   -- Lech Szychowski na pl.comp.os.advocacy