Re: potrzebne namiary na CYBER-POSTACIE, CYBER-IDOLI

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 20:14:36 MET

Dnia 7 Mar 01 o godz. 3:48, Robert Drozd napisal(a):

> ps. W radiu nie lepiej. Posłuchałem kilka razy osławionych m@łp w sieci
> (PR3). Żenada.

A propos "malpy". Bardzo drazni mnie jak w niby skadinad powaznej audycji
prowadzacy czyta adres emailowy i mowi: "piszczie do nas na adres costam
malpa costam". Dla mnie taki dziennikarz od razu jest skreslony. Bo "malpa"
to jest taki sam zargon, jak gdyby ow dziennikarz przedstawiajac na antenie
goscia zaproszonego do studia powiedzial o nim do sluchaczy "fajny facet".

Spotkalem we wszystkich polskich stacjach radiowych chyba tylko dwie osoby,
ktore prawidlowo czytaja na antenie znaczek @.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl