Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Andrzej Kosmala (ak_spam_precz_at_webproject.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 17:12:02 MET

Uzytkownik "Krzysztof Czuma" <czuma_at_Elektron.pl> napisal w wiadomosci

> Dzien dobry,

> Po 6 latach funkcjonowania firmy znalazl sie jeden anonimowy osobnik
> (Tomasz N.?), ktory twierdzi ze go oszukalismy. Nie wiem czy ktorakolwiek
> firma internetowa moze sie poszczycic taka swietna statystyka.
Och! Jakiz klasyczny przyklad demagogii.

Od poczatku sledze watek i musze stwierdzic, ze dawno nie spotkalem sie z
taka eskalacja obludy, jaka masz czelnosc publicznie reprezentowac.

I chocbys wygral wszystkie procesy swiata, to, skoro sam sie przyznajesz, ze
sporna domene zarejestrowales na siebie, a nie na klienta, dla mnie
pozostaniesz czlowiekiem, którego bede sie staral omijac z daleka.

Nie pisze dlatego, aby naklonic Cie do zmiany zdania, bo to jest z pewnoscia
niemozliwe, ale nie moglem sie powstrzymac od powiedzenia w sposób prosty
tego, co najwyrazniej chcesz utopic, kierujac dyskusje na tory filozoficzne
i prawne.

--
Pozdrawiam,
Andrzej Kosmala