Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 19:14:56 MET

Dzien dobry,

On 8 Mar 2001, Wojtek Piecek wrote:

> No to pewnie PB do sadu.

Po 6 latach funkcjonowania firmy znalazl sie jeden anonimowy osobnik
(Tomasz N.?), ktory twierdzi ze go oszukalismy. Nie wiem czy ktorakolwiek
firma internetowa moze sie poszczycic taka swietna statystyka. (Polecam
w zwiazku z tym oferte na http://www.Elektron.ltd.pl).

Co zas do PB to byc moze istotnie sprawa trafi do sadu, chocby z tego
powodu, ze autor artykulu przypisal mi wypowiedzenie zdan, ktorych nigdy
nie powiedzialem i z ktorych trescia sie nie zgadzam. Ze zdan tych
skompilowal rzekomo moje wypowiedzi i poprzedzil je pytaniami ktorych
nigdy mi nie zadal.

Krzysztof Czuma