Re: komercyjne konto e-mail

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 16:01:52 MET

On Thu, 8 Mar 2001 10:18:47 +0100, "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>
wrote:

><mcaron_at_poland.com> wrote in news:987cdi$5o5$1_at_flis.man.torun.pl...
>Polecam rubikon.pl Może być nawet quota 100MB, za całkiem sensowne pieniądze
>:)

Ja rowniez to samo polecam, mam konto u nich od 3 lat i zyje, znaczy
konto zyje i jakos nie mam specjalnie z nim problemow

inna sprawa ze ja sobie zalozylem ze co jak co, ale konto pocztowe to
ja potrzebuje miec U KOMERCYJNEGO DOSTAWCY, bo jak moja WWW pada to
sie nic nie dzieje, natomiast jak konto pocztowe pada to mnie
osobiscie krew zalewa.

Niegdy nie uzywalem darmowek, a to konto niejako przy okazji daje
mozliwosc korzystania ze znacznie mniej uczeszczanego od TPI ichnego
serwera NEWS, ktory wprawdzie glych dup nie ma, ale dziala nieco
stabilniej od TPI (wlasnie z powodu ilosci korzystajacych)

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |