Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 12:41:59 MET

Dzien dobry,

On Fri, 9 Mar 2001, Szymon Nitka wrote:

> [...] Ze zdan tych
>
> To znaczy że w PB pojawiły się Twoje wypowiedzi *nie pochodzące* z
> rozmowy pomiędzy Tobą a dziennikarzem PB...?

Dokladnie tak. Zadalem sobie trudu 3-krotnego przesluchania tasmy
magnetofonowej z nagraniem rozmowy albowiem na przemian nie wierzylem
wlasnym oczom i pamieci.

Rozmowe zas poprzedzilo moje pytanie: czy zna p.Nideckiego? Po dlugim
milczeniu padla odpowiedz negatywna. Tymczasem wystarczy rzucic okiem
chocby na wiadome teksty opublikowane pare dni wczesniej na tej grupie,
zeby sie przekonac jaka jest prawda.

Zwracam takze uwage na tendencyjny charakter tej publikacji. Konstrukcja
jest taka:

- mamy do czynienia ze zjawiskiem gwalcenia staruszek w Warszawie - to
skandal i naduzycie,

- anonimowy mieszkaniec stolicy zauwaza, ze wieczorem natknal sie na pp.
Piecka i Nideckiego spacerujacych w niejasnych celach po ulicy,

- poproszony o wypowiedz p.Nidecki oswiadczyl, ze staruszki spacerujace
wieczorami same sa sobie winne i nie maja zadnych praw.

No, i konkluzja nasuwa sie sama. :)

Krzysztof Czuma