Re: Multinet i jego "uslugi" - bulwersujace!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 01:44:42 MET

> A nie chodzi o to ze placi sie wyszukiwarkom, zeby strona znajdowala sie
> wsrod pierwszych 10 znalezionych? Gdzies juz o tym slyszalem...
Po co placic, gdy mozna samemu wypromowac swoja strone
na miejsce 1-10 w dowolnej wyszukiwarce,
no chyba ze bedzie miala miejsca 1-10 zarezerwowane na stale .

Moze to nawet sam zrobic.
Wymaga to troche testow, doswiadczenia i pewnej modyfikacji strony www.

Napisz mi w jakiej wyszukiwarce, pod jakim haslem chcesz byc na miejscu
1-10 i podaj adres swojej strony www to pomysle co sie da zrobic .

Dariusz