Re: Serwer news.tpi.pl znów rozłożył się

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 09:59:16 MET

Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote:
> Administratorzy news zapewne nie są tu niczemu winni, tzn. nie ponoszą
> odpowiedzialnośći za działanie sieci w dalszych jej fragmentach, więc
> dodatkowy dyżur mógłby na niewiele się zdać...

Oni pewnie nie.. teraz jest coś takiego:
fallout:~% telnet news.tpi.pl 119
Trying 213.25.200.9...
Connected to news.tpi.pl.
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.

Chociaż co kilkanaście takich prób udaje się zobaczyć banner nnrpd;
wygląda jakby im się frajerwall nie wyrabiał. Albo osiągnął limit
połączeń, jeśli to ten frajerwall o którym myślę *g*.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
No jasne, jak człowiek sepleni to zadowoli się i linuksem. To właśnie