Re: formularz i Outlook Express

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 09:39:23 MET

<anna.paluszkiewicz_at_ecom.com.pl> wrote in news:97qlfq$t7c$1_at_news.tpi.pl...
> pytanie
>
> Mam formularz na stronie www i z PHP wysylamy zawartosc formularza mailem.
>
> Problem
>
> Outlook Expres 2000 nie lamie teksu i wyswietla go jednym ciagiem. [W
innych
> programach wszystko jest ok ] Prosze o pilna porade.

cytat z ecom.com.pl :

----
Specjalizujemy się w tworzeniu zaawansowanych serwisów WWW opartych na
najnowszych technologiach takich jak ASP, PHP4, ColdFusion, WAP oraz XML.
Sprawdzone metody postępowania i zdobyte przez nas doświadczenie dadzą
Twojej firmie przewagę nad konkurencją i zapewnią jej szybki rozwój
---- koniec cytatu
powalający profesjonalizm :P , nawet nie wiecie która grupa służy do
dyskusji z zakresu waszej działalności
B.