Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 04 Mar 2001 - 11:24:31 MET

Adam Kułagowski <fidor_at_ahoj.pl> wrote:

> W bardzo zblizonej - w obu sytuacjach klienci zyczyli sobie aby firmia nie
> uzywala ich adresow przy korespondencji )w ogole usunieli ich dane z zbiorow
> firmy)

Wyslali nie zyczenia, a oferte. Nie wynikalo to z prowadzenia przez
klienta korespondencji z bankiem, a jedynie z faktu posiadania tam konta.
Oferta nie byla oferta tego banku (i to wlasnie bylo kluczem).

> Jezeli bedziesz kazda kartke pisal osobno to prosze Ciebie bardzo - jezeli
> hurtem to tylko obrazasz taka osobe - ja bys sie czul jakbys dostal xero
> pocztowki z zyczeniami od jakiejs osoby ?

To pozostaje kwestią narzedzia. Jesli piszesz kazdy list osobno ta sama
drukarka to dobrze czy zle? W przypadku maili taki podzial wogole traci
sens. A tresc? Ilu osobom zyczyles "wszystkiego najlepszego"? Ktos sie
obrazil ze uzywasz tych samych slow wielokrotnie?

> Poza tym jezeli klient zazyczyl sobie ze nie chce otrzymywac od was poczty
> (spamu to ze czepiacie slowek swiadczy gorzej o was) to jest to dosc jasne
> polecenie nawet dla 7 latka.

Widocznie nie czytales dokladnie. Do osob majacych za nam złe staramy sie
wiecej nie pisac, w _żadnej_ sprawie i z _żadną_ treścią. Nie wymagamy
natomiast od nich zeby wiecej nie pisali do nas (a w sumie mozna,
prawda?).

Pozdrawiam
D.M.

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/