Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 23:08:28 MET

On 3 Mar 2001 21:07:03 GMT, darecki_at_wytnij.sobie.to <darecki_at_wytnij.sobie.to> wrote:

>W calkowicie innej sytuacji.

W bardzo zblizonej - w obu sytuacjach klienci zyczyli sobie aby firmia nie
uzywala ich adresow przy korespondencji )w ogole usunieli ich dane z zbiorow
firmy)

>[...]
>
>Prawem wzajemnosci. Skoro ktos do mnie napisal, to moge tez napisac do
>niego.

Jezeli bedziesz kazda kartke pisal osobno to prosze Ciebie bardzo - jezeli
hurtem to tylko obrazasz taka osobe - ja bys sie czul jakbys dostal xero
pocztowki z zyczeniami od jakiejs osoby ?

Poza tym jezeli klient zazyczyl sobie ze nie chce otrzymywac od was poczty
(spamu to ze czepiacie slowek swiadczy gorzej o was) to jest to dosc jasne
polecenie nawet dla 7 latka.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
If the shoe fits, put it in your mouth.