Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 01:27:31 MET

In article <97ov3p$dcf$1_at_news.onet.pl>, "Robert" <rr4_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> No to niedługo będziecie pewnie mieli tą przyjemność :)))

I to co najmniej od trzech osob na raz ;>

> Tia, a może usłyszelibyśmy co masz do powiedzenia odnośnie przedstawionych
> zarzutów ???

Obawiam sie, ze K.C. nie ma nic do powiedzenia, bo wszystkie zarzuty sa
prawdziwe.

1. sprawdzilem w NASK-u, wszystkie wymienione domeny sa zarejestrowane
na Elektron nie na klientow.
2. co do zlego traktowania klientow - kilkanascie osob moze potwierdzic
(bo osobiscie slyszalem narzekania), sa tez dowody w postaci e-maili
K.C. do klientow
3. Elektron nie ma zadnego papierka na to, ze logo jest ich wlasnoscia,
a ja mam kilku swiadkow na to, ze sam je przygotowywalem
4. Elektron nie ma tez zadnego papierka na to, ze mi wyplacono zalegle
pieniadze za moja prace, a mam co najmniej 3 swiadkow oraz maile od
Elektronu do mnie zlecajace mi prace w okresie za ktory mi nie zaplacono
5. Najtrudniej udowodnic zarzut namawiania do prowadzenia nieetycznej
kryptoreklamy, na szczescie sa 2-3 maile oraz co najmniej 1 swiadek

K.C. najpewniej blefuje ze sprawa w sadzie, bo tylko glupiec sadzilby ze
moze wygrac przy tak oczywistych dowodach. Jesli jednak nie blefuje,
bardzo sie ciesze ze wyrokiem sadu otrzymam pieniadze za swoja prace,
logo, swoja domene z powrotem.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net