Re: Efektywnosc lacza komutowanego - rozwazania czysto akademickie :-)

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 15:17:04 MET

On Tue, 27 Feb 2001 13:35:41 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Zaden. Mnie tam lacze lezace odlogiem nie przeszkadza, przeszkadza mi
>zapchane :-)

...zacznie Ci przeszkadzac jak bedziesz musial placic za czas lezenie
odlogiem w wysokosci 7zl za godzine...

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |