Re: Efektywnosc lacza komutowanego - rozwazania czysto akademickie :-)

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 15:17:00 MET

On Mon, 26 Feb 2001 17:30:59 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Raczej 28, 33, 56 kbps. No - te 56 to czesto np 48, i w dodatku tylko
>w jedna strone

co nie zmienia faktu ze zajmujemy 64kbps i placimy za tyle...

>. W ISDN 64kbps

...tu MOZEMY TEORETYCZNIE je wykorzystac

>Razem powiedzmy ~3-4kB[ajty]/s + kompresja.

Ty mi tutaj nie wciskac jakichs plynnych wartosci
100% to jest 100%, zawsze bedzie wartoscia teoretyczna i w stosunku do
niej oblicza sie sprawnosc i to sie nie zmienia z postepem technologii
Gdyby za 100% byly uwazane wartosci ktore podales a zostalby
wynaleziony szybszy protokol transmisji po laczach komutowanych to by
raptem wyszlo ze sprawnosc jest wyzsza od 100% :->>>

>Zalezy co robisz.

korzystam z Internetu

>A polaczenia stale?

...zajmuje jednak znacznie mniej sieci, praktycznie mozna go wykreowac
na nieuzywanych zasobach linii abonenckiej (inne pasmo czestotliwosci)

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |