Chello zmiękła ruła

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 21:00:40 MET

W związku z olbrzymim popytem na usługi
firma chello właśnie obniżyła ceny za abonament i podłączenie
poprzez sieć UPC.

Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani z UPC (znowu zadzwoniła poprzednio chciała mi wcisnąć inet za 200 zł/m-c)
o zapytała się:
a czy teraz za 160 zł/m-c i 200 za instalację chce pan internet przez kablówkę.
Ja: dalej nie chcę (między nami: mam osiedlówkę)
Ona: ale to tyle co za SDI
Ja: poczekam dalej
Ona: będzie pan musiał długo czekać. (już mniej miło)
ja: Pani chce sprzedać ja nie chcę kupić
szansa że się spotkamy i dogadamy zawsze jest.
Do widzenia!

Pozdrowienia

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo państwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzują państwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"