Re: HIS ? (OT)

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 00:03:54 MET

On 28 Feb 01 21:01:22 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Tylko przegladarke? IMHO to trzeba by najpierw w ogole Windowsy
>zainstalowac... To juz *jest* problem.

Twoja wina, należysz do mniejszości, która nie posiada Windows
95/98/Me/NT/2000 :)

>(No, moze troche przesadzam, bo windowsy 3.1 na dysku mam, a pod nie podobno
>tez jest IE4; ale obawiam sie ze wszystkie javy, flashe i inne activexy
>raczej w 16-bitowej wersji dzialac nie beda...)

O ile mi wiadomo, to może nawet by i zadziałały. Tyle, że obaj
doskonale rozumiemy, że to nie tylko oglądającemu ma zależeć na
obejrzeniu, ale także temu, kto treść oferuje.

Osobiście używam na zmianę IE5.5 z wszystkimi pierdołami i Lynxa
(zależnie od samopoczucia i łącza), więc często mimo tego, że _mogę_
taką stronę obejrzeć, to mi się nie chce :)

--
tek. new and slightly improved.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.