Re: PRO FUTURO czy TELE 2

Autor: spam_pashen_spam_at_pik-net.pl
Data: Thu 01 Mar 2001 - 10:48:37 MET

Piotr Pospieszny <pospiech_at_grupa.w.pl> wrote:
> Łe cholera, a ja myślałem, że na grupach dyskusyjnych wszyscy są per
> "Ty" .... ;-|
Per "Ty" moga byc, ale nie na tyle aby zwracac sie do nich w taki sposob.

Co to ma byc ? W tym wypadku odbieram to jako oznake duzego lekcewazenia, przy
zerowej rzeczowej polemice.

W kazdym razie jezeli dyskusja na temat routera BGP w tym watku wygasla
i zgadzamy sie, ze traceroute wyswietli co ma wyswietlic i ze w Krakowie stoi
router BGP tpnetu (dzialajacy :), to proponuje EOT.

Ave

--
Grzegorz