Re: PRO FUTURO czy TELE 2

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 10:39:49 MET

In article <97i6cr$ro5$1_at_news.tpi.pl>, Przemysław F. wrote:
>Użytkownik "Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> napisał w wiadomości
><CIACH>
>Przez Warszawe slonko wezly bgp w polpaku ida tylko via stolyca :)

Noo ... ze przez stolyce to chyba nie ...

Ale nie wiem czy dobrze rozumuje ... jest sobie wezelek Katowicki (srednio
obciazony ruchem IP) ... oraz jest sobie wezelek Krakowski (or
stolyca) bardzo mocno przeciazony ruchem IP. Teraz "biorac" sobie BGP ruch
do Krakowa idzie po FR, natomiast tam nastepuje "wpiecie" do Polpaku ?

Czyli "pakujac sie" w TePSiAne BGP powinienem liczyc sie ze spadkiem
wydajnosci ... (zakladajac ze Krakow jest przeciazony a Katowice nie) ??

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail