Re: HIS ? (OT)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 18:48:11 MET

Dnia 2 Mar 01 o godz. 8:01, Michal Tatarynowicz napisal(a):

> BTW, W3C zniechęca ('discourages', nie wiem jak to przetłumaczyć z
> tego barbarzyńskiego języka) do używania tabelek jako sposobu
> formatowania strony

To co zaleca w zamian? Style?
Tego np. nie zobaczy szkapa 3.0, ani links... a wiec to juz nie jest "any
browser"...
A przeciez tabelki sa calkiem legalnym elementem HTML-a i nikt nie zamierza
ich z przyszlej wersji usuwac.

> (chociaż chyba z niewielkim przekonaniem, ponieważ
> sami używają tabelki na swojej stronie głównej :).

No wlasnie. Bo jak inaczej sensownie sformatowac strone, tak zeby naprawde
byla czytelna dla kazdej przegladarki?

> Jeżeli zaś ktoś nie wierzy, że można napisać stronę tak, by była
> zgodna z zaleceniami W3C, to zapraszam na (uwaga: kryptoreklama)
> http://kid.sputnik.pl/ .

A obejrzyj sobie to pod szkapa 3.0... :-(
(jezeli nie masz, to screenshot jest tu:
http://www.wsp.krakow.pl/~raj/smieci/sputnik.gif)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl