Re: HIS ? (OT)

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 19:42:57 MET

On Wed, 28 Feb 2001 08:26:50 +0100, dunior <dunior_at_interia.pl> wrote:

>Tak, ale jak tylko wowczas gdy piszesz to w jakimkolwiek edytorze,
>poniewaz kreatory typy FP to naprawde... only IE
>A strona nie wyswietla sie w N4.7 poniewaz autor zastosowal dwa razy

Wystarczyło by sprawdzić strony HTML Tidy żeby pozbyć się takich
błędów (o ile pamiętam, to nawet automatycznie).

BTW, W3C zniechęca ('discourages', nie wiem jak to przetłumaczyć z
tego barbarzyńskiego języka) do używania tabelek jako sposobu
formatowania strony (chociaż chyba z niewielkim przekonaniem, ponieważ
sami używają tabelki na swojej stronie głównej :).

Jeżeli zaś ktoś nie wierzy, że można napisać stronę tak, by była
zgodna z zaleceniami W3C, to zapraszam na (uwaga: kryptoreklama)
http://kid.sputnik.pl/ .

--
tek. sometimes i sit there and leech stuff, and sometimes i just sit.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.