Re: Problem ze strona

Autor: Marcin Krajewski (mszpak_at_elektron.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 10:35:01 MET

bazio12345_at_poczta.onet.pl wrote:

> Drodzy,
> Wyslalem na serwer FTP index.html, galerie fotek i gify. Wszystko ladnie
> wchodzi oprocz tla i gifow. Czy ktos moze mi podpowiedziec jaki zrobilem blad?

1. Musisz podawac sciezkie wzgledna tj np. images/ala.gif lub
../images/ala.gif w zaleznosci od ukladu katalogow.
2. Jezeli robisz strone przy pomocy Front Page'a czy innego windowsowego
edytora musisz pamietac, ze w sciezkach podaje sie uniksowy "/" a nie
doswowy "\". Czasami, przy IE dosowy "\" moze dzialac, ale juz w NN nie
bedzie.

--
Marcin Krajewski
moj klucz publiczny PGP mozna pobrac stad: