Re: Inet z dwoch pecetow jednoczesnie przez SDI

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 20:12:38 MET

grzesiuha_at_poczta.onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<1f61.00000001.3a9aa71c_at_newsgate.onet.pl>...

>no tak, kosztowne. Ale nie moge postawic starenkiego z maskarada, bo mi
bedzie
>furczal dyskiem i wentylatorem jak syn chce grac, a ja spac - albo
odwrotnie,
>zalezy w czyim pokoju bedzie stal. Z drugiej strony sprzedawca z tej firmy
>ktora mi dala oferte powiedzial, ze gry uzywaja zawsze szybkosci 28,8 bps,
i ze
>to nie uskubie pasma SDI 115,2 bps w odczuwalny sposob. Tak sie wyrazil,
uzyl
>slowa pasmo. Czy to ma sens ?

Nie ma za duzego senu, pewnie chcial powiedziec ze tyle powinno
wystarczyc, gra uzywa pasma od 0 do maksymalnego dostepnego.
Zeby nie furczlo stosuje sie 486 bezdyskowe i bezwentylatorowe
(a scislej rzec ujmujac z odlaczonym hdd i wentylatorami jezeli
procesor i zasilacz to wytrzyma).

miab