Re: Inet z dwoch pecetow jednoczesnie przez SDI

Autor: grzesiuha_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 26 Feb 2001 - 19:57:32 MET

> hmm, rozwiazanie dosyc kosztowne, moznaby także poszukac jakiegos
> starenkiego 486 i postawic maskarade na linuxie,
> a co do grania to zawsze sciaganie pliku zepsuje gre pana synu, radze uzywac
> do sciagania programu getright i sciagac z limitem ustawionym na max 3kb/s
> wtedy nie wplynie to znaczaco na ping w grze syna

no tak, kosztowne. Ale nie moge postawic starenkiego z maskarada, bo mi bedzie
furczal dyskiem i wentylatorem jak syn chce grac, a ja spac - albo odwrotnie,
zalezy w czyim pokoju bedzie stal. Z drugiej strony sprzedawca z tej firmy
ktora mi dala oferte powiedzial, ze gry uzywaja zawsze szybkosci 28,8 bps, i ze
to nie uskubie pasma SDI 115,2 bps w odczuwalny sposob. Tak sie wyrazil, uzyl
slowa pasmo. Czy to ma sens ?

pozdro
greg