Re: Dziala. I to szybko. Nieprawdopodobne.

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 25 Feb 2001 - 11:28:40 MET

radeckip_at_priv.onet.pl (Paul Radetzky) wrote in
<3a98300d.645754_at_news.onet.pl>:

>Zmienilem taka bzdurke. mswinsock na Trumpeta. W wersji 5.0 naprawde
>duzo zrobili. Ostatnia wersje jaka widzialem to 1.0 gdzies kolo 1997
>roku :))))) Nowy trumpet ma fajne logi, ale przy tym instalacje
>prostsza to windowsowskiego :))))

Kiedys z uporem maniaka uzywalem Twsock (chyba 3.0), gdzies tak od 1995
do 1999. Tez mial super logi, TCP Meter i narzedzia diagnostyczne. Teraz
uzywam Microsoftowego winsocka (tym bardziej, ze korzystam z call-backu w
Netii). Co ciekawe, softem, ktory mi pozostal z tamtego okresu i ktorego
nie zmienie jest Eudora 2.1.2 Pro... Ahh... To byly piekne czasy !!!

Pozdrawiam,
(melancholijny) Wojtek