Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: -=< SaKo >=- (sako_at_infinity.waw.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 19:26:00 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Jezeli to ty sciagasz, a potem udostepniasz lokalny dysk w sieci LAN - tez
> nie.

a jesli sciagam tylko czesciowo na dysk (proxy), a czesciowo tylko do pamieci, a
potem KOPIE przesylam dalej przez siec ????

> Wlasnie tu jest granica. Wlasnie tu.
> W momencie gdy ktos moze zdalnie wydac twojemu komputerowi polecenie
> sciagniecia czegos z Internetu, zaczyna sie udostepnianie lacza.

niezaleznie po ktorej stronie lacza zostala wydana ta komenda ...

> (W mysl tego, gdybys dal sasiadowi mozliwosc dostepu *tylko* przez w3cache
> zainstalowane na Twoim komputerze, to udostepniania by nie bylo ;-))

wlasnie ...
jak widac problem nie jest prosty ...

--
Pozdrawiam, Przemek SAKO Galczewski
Synthetic Artificial Killing Organism  *  Linux registered user:115344