Re: q...ka TPSA

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 13:10:17 MET

On Fri, Feb 23, 2001 at 12:06:00PM +0000, Jacek Zapala wrote:

> To jest trochę inaczej. Płaci ten, komu bardziej zależy na swoich klientach.
> Charakterystyka ruchu nie ma tu absolutnie nic do rzeczy.

Jest orznica - jesli sie wie ze tamtemu (netii) tez pewnie bedzie niedlugo
zalezec, to dlaczego ja mam wydawac? A netii bedzie bardziej zalezec, bo to
wlasnie maszyny stoja w tepsie.

Kiedys tak bylo z ruchem pomiedzy naskiem a atm-em - nask ich taryfikowal bo
im wcale nie zalezalo na laczu. Jak ATm powiedzial ze cos nie tak, to nask
odpowiedzial "To komu zalezy, nam czy wam?". Sprawa miala miejsce jakies 4
czy 5 lat temu.

--w

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip