Re: beznadziejna jakość SDI - gdynia

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 Feb 2001 - 11:59:40 MET

> U mnie pingi nieco lepsze, ale juz mnie szlag trafia, bo ostatnio coraz
> czesciej zanika lacznosc ze swiatem...  sa to takie zaniki na 1 do
> kilkunastu sekund. Polaczenie z polka caly czas wisi (juz chyba 17 dni ;)  )
> ale co z tego... nawet nie mozna newsow spokojnie poczytac... (wrrrr)
> Problem wielokrotnie zglaszalem Panu Anrzejowi, ale ich jedyna recepta na
> problemy to restart polki, ktorego zwykle i tak nie robia.  Jednak tradycja
> juz stalo sie codzienne rozlaczanie polaczenia ze swiatem (nie mylic z
> polka) ok. 7 rano. Polecam zapuscic jakis wiekszy plik na noc - okolo 7
> [...]
Bo ja jestem wpiety na Zamenhoffa i okolo godziny 09.30 szlag trafia transfery.
Do ktorej nie wiem bo pracuje do 16.00. W sumie tylko rano mozna cokolwiek
normalnie sciagnac w granicach 9 - 11 KB /s. Tak poza tym jak moi znajomi
chcieli SDI w tej samej centrali to im powiedzieli ze mozliwosci technicznych
nie ma, a mnie w firmie podlaczyli sic!