Re: beznadziejna jakość SDI - gdynia

Autor: Tomek D... (TomekD_at_poczta.fm)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 00:39:22 MET

U mnie pingi nieco lepsze, ale juz mnie szlag trafia, bo ostatnio coraz
czesciej zanika lacznosc ze swiatem... sa to takie zaniki na 1 do
kilkunastu sekund. Polaczenie z polka caly czas wisi (juz chyba 17 dni ;) )
ale co z tego... nawet nie mozna newsow spokojnie poczytac... (wrrrr)
Problem wielokrotnie zglaszalem Panu Anrzejowi, ale ich jedyna recepta na
problemy to restart polki, ktorego zwykle i tak nie robia. Jednak tradycja
juz stalo sie codzienne rozlaczanie polaczenia ze swiatem (nie mylic z
polka) ok. 7 rano. Polecam zapuscic jakis wiekszy plik na noc - okolo 7
napewno urwie. W przypadku FTP to nie robi wiekszego znaczenia, ale sa takie
programy (np. Hotline), ktore same nie wznawiaja polaczenia i transferu.
Zreszta jak juz wspomnialem takie cuda dzieja sie teraz caly dzien (czasami
kilka razy w ciagu minuty). Co ciekawe w weekendy zwylke jest O.K. (WDI?? -
weekendowy dostep do internetu??)
Juz nie wiem jak mam to im tlumaczyc, bo dzwoniac do naszej kochanej
telekomunikacji odnosilem wrazenie, jakbym to tylko ja mial takie problemy.
Zbieram sie do napisania jakiejs reklamacji, czy czegos w tym stylu, bo
szkoda kasy i nerwow na te telefony.

Jedno na co nie mozna narzekac to transfer (jak juz jest) - mam zwykle 9 -
11kB/s.

Jestem podpiety do polki gdychyl2 (Chylonia)

Tomek
TomekD_at_poczta.fm