Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 15:48:08 MET

W dniu Thu, 22 Feb 2001 11:42:09 +0000 (UTC),
przez Piotr Piatkowski zostało popełnione co następuje:

> A po co debugger - wystarczy to przeanalizować, przecież to kod źródłowy
Tak, tak, tak...
Da się wogóle takie coś przeanalizować? Na jakiej zasadzie to działa?
Nie jest to przypadkiem coś w rodzaju zaciemnionego kodu maszynowego?
(sądząc po tym z Twojej sygnaturki znasz odpowiedź ;)

--
                                 Andrzej "The Undefined" Dopierała
                                     undefine_at_venus.amu.edu.pl