Re: Ceny za abonament na lacze stale o predkosciach np. 128, 256 lub 512Mbit/s?

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 18:57:04 MET

On Thu, Feb 22, 2001 at 06:50:03PM +0100, Tomasz Jarzynka wrote:

> Moge sie mylic, ale dlugosc kabla miedzy urzadzeniami ethernet nie
> moze przekroczyc 300m. Nie wiem, w jaki sposob mozna tego uzywac
> do czegokolwiek, poza LANem. Ale, jak juz mowilem, moge czegos nie
> wiedziec.

Dokladniej 180 na BNC (10Base2). 300m to byl tzw. przedluzony segment ktory
na pewno stosowalo SMS/WD.

W przypadku linii na skretce to jest jeszcze gorzej bo tylko 100m
(generalnie).

Jesli chcesz wiecej to mozna na tzw. grubym eternecie, ale tego parametrow
juz nie pamietam (na pewno >800m to rok temu podobny kabel zdejmowalismy).

--w

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip